Betettem a nyomtatóba, de villog a hibajelző patronnál, hibás a patron?
Dehogy!
A patronon lévő chipet nem lehet cserélni, ezért a patron hiába lett szakszerűen felújítva (és itt nem csak egyszerű újratöltésről van szó) és feltöltve tintával, mivel a chip adattartalma üres státuszban van, ezért a teli patront is üresnek (vagy majdnem üresnek) jelezheti.
(A patronokban nincs fizikai tintaszintfigyelés, nyomtatáskor a készülék kalkulálja, hogy szerinte mennyi tinta fogyhatott, és ez alapján írja felül a patronon lévő chip adattartalmát. Ezért hiába töltjük fel a patront újra tintával, ezt a nyomtató nem érzékeli, így továbbra is üresnek, vagy majdnem üresnek jelzi majd, mivel a patronon lévő chiptől ezt az információt kapja.)
Ilyenkor a legegyszerűbb indítani egy nyomtatási feladatot, majd követni a monitoron megjelenő utasításokat (kapunk egy kérdést, miszerint eredeti patronként vásároltuk-e, majd miután ezt elutasítjuk jön egy tájékoztatás, hogy elveszítjük a HP jutalmait. Ezt is elfogadjuk, és ezután már nyomtatni fog a gép, igaz a tintaszint kijelzés nem fog működni)
Ha nincs telepítve a készülék, akkor a hiba/nyomtatás törlő gombot (általában nagy piros X ) kell megnyomni.
Ha annyira alapgépünk van, hogy nincs törlő gomb, akkor sajnos marad a telepítés!
A tintaszint kijelzés ekkor is ki fog kapcsolódni!
Ha nem jön össze, és többször is próbálkoztunk, akkor célszerű megtisztítani a patron érintkezőit.
A szállítás indítása előtt MINDEN PATRONT TESZTELÜNK, hogy csak kifogástalan termék menjen ki, de elképzelhető, hogy érintkezési hiba lép fel a nyomtató és a patron között.
A tisztítást nem kell túlbonyolítani, egy fél csepp háztartási súrolószerrel tökéletesen el lehet távolítani minden szennyeződést. Ezután töröljük le egy nedves ruhával a maradék súrolószert, majd töröljük szárazra az érintkezőket, és tegyük újra a nyomtatóba a patront.
Ha a nyomtató továbbra sem hajlandó működni a patronnal, akkor sajnos cserélni kell, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy kicseréljük a patront.