UTÁNGYÁRTOTT TONERKAZETTÁK, TINTAPATRONOK, NYOMTATÁSI SEGÉDANYAGOK DISZKONTJA

Tintatenger

Kérdésed van? : +36709454022 (munkanapokon 08:30 - 15:30 )

Kategóriák
Tintatenger

Kérdésed van? : +36709454022 (munkanapokon 08:30 - 15:30 )

  • Kategóriák
    • UTÁNGYÁRTOTT TONERKAZETTÁK
    • UTÁNGYÁRTOTT TINTAPATRONOK
    • TÖLTŐKITTEK, TÖLTŐTINTÁK
    • FOTOPAPÍROK
    • 3D NYOMTATÁSI FILAMENTEK
  • Rólunk
  • Garanciális ügyintézés
  • Egyéb infók, jó tudni
    • Az EPSON patronokról
    • Extra töltetű HP patron?
    • Hibás HP patront kaptam?
    • Hibás CANON patron jött?
  1. Garanciális ügyintézés

A garanciális ügyintézésről

Hibás festékkazetta, tintapatron még az eredeti kellékek között is előfordul.

Munkánk során igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a kikerülő kellékek hibátlanul működjék végig élettartamukat. 
Megbízható, minősített beszállítókkal, partnerekkel dolgozunk, folyamatosan figyeljük a panaszokat, hogy kiszűrjük a nem megbízható partnereket.

Bár termékeink 90%-a 10 000,- HUF alatti ( emiatt az érvényes magyar jogszabályok szerint nem is kelle[ene] rá garanciát vállalni ), természetesen nem hagyjuk magára vásárlóinkat problémájukkal.

Garanciális feltételek:

     - A kellék vásárlása óta nem telt el több mint 1 év.

Ha a kellék ennél régebbi, akkor sajnos nem tudjuk garanciális reklamációként befogadni.

     - A kellék nem üres, illetve 50% fölött áll.

Ezt nem lehet mindig egyértelműen eldönteni a kellék szétszerelése nélkül. Vannak készülékek, amik megjelenítik a kellékállapotot pontosan, és vannak, amik nem. Amennyiben úgy véli, hogy még nem lehet 30% alatt, kérjen bevizsgálást (kérjen garanciális ügyintézést). A kellékben található maradék festékporok, tinták mennyiségéből megállapítható a pontos kellékállapot.

     - A kelléket normál üzemnek megfelelően tárolták, és használták.

A kellék tárolásánál kerülni kell a szobahőmérséklettől való szélsőséges eltérést (a festékkazettákban vannak olyan alkatrészek, amik érzékenyek a szélsőséges hőmérsékletre, pl.: ilyen-olyan gumik, tömítések, stb.). Fagypont, és +40 celsius fok között van az ideális tárolási hőmérséklet, kerülve a magas páratartalmat, nedvességet. Összességében: ha egy fűtött szobában, nem a virágok alatt (locsolás!), és nem az ablakban (közvetlen napsütés!) tárolják, akkor nem követhet el hibát. Használat közben is hasonlóak az elvárások, kiegészítve azzal, hogy még ha a nyomtatóban is van a kellék, de a helyiség hideg (+10 celsius fok alatt), és a munka miatt befűtjük, akkor először meg kell várni, míg a nyomtató (kellékestől) nagyjából felmelegszik, csak utána kapcsoljuk be, mert a nyomtatóban (és benne a festékkazettában)  úgy is képződhet párakicsapódás, ha hidegen bekapcsoljuk. A használat során előforduló hiba lehet pl. a magas porkoncentráció (üzemek), illetve a papíron bevitt tárgyak (pl. gem, vagy tűzőkapocs, de volt már példa döglött egérre is), hibajavító festék, stb. A papír közvetlenül érintkezik a fotohengerrel, így ha a papír bármilyen tárgyat, vagy anyagot bevisz, az tönkreteszi a fotohengert.

Amennyiben ezek után úgy ítéli meg, hogy ez pedig jogos reklamáció, akkor ne habozzon, reklamáljon (ha kétsége van, akkor is!)! Mi jobban örülünk annak, ha megoldjuk a problémát, és újra vásárolnak tőlünk, mintha benyelik (vélt, vagy valós) a károkat, s nem vásárolnak tőlünk többet.

Egy elindított garanciális ügyintézés állapotáról, annak változásairól folyamatosan tájékoztatást aduk.

A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE:

  - Írásban jelezZE felénk a garanciális problémát,

Írásban történő bejelentés (reklamáció, vagy panasz bejelentése csak írásban elfogadott):
A Fogyasztó ( magánszemély, cég nem ) bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (9700 Szombathely, Temető utca 4/A - Eco-Print-System Kft. -  tintatenger.hu ) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (tintatenger@eco-print.hu ).


Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét
- a megrendelés sorszámát, vagy a kapott számla sorszámát
- a termék megnevezését ,
- a vásárlás időpontját (a termék átvételének napja),
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba pontos leírását (kapott hibakód, hibajelenség, lehetőleg fényképekkel illusztrálva),
- amennyiben a hiba olyan jellegű, fotó a hibáról (a lenyomati képről), illetve a hibaüzenetről,
- a gyorsabb ügyintézés érdekében fotó a termék minden címkét tartalmazó oldaláról,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 - A reklamált terméket vissza kell juttatnia hozzánk (erről tájékoztatást kap majd).

FOXPOST automatás vásárlás  esetében van mód ingyenes visszaküldésre, erről pontos tájékoztatást kap majd tőlünk.

PACKETA átvételi pont:
Állami Nyomtatvány Márkabolt

9700 Szombathely, Nádasdy u 20

Címre:
Eco-Print-System Kft
9700 Szombathely, Nádasdy u 20

Fontos, hogy utánvétes, vagy portós csomagot nem veszünk át! Javasoljuk, hogy a kelléket gondosan csomagoja be, mert mi azt az állapotot fogjuk vizsgálni, ahogy hozzánk eljut. A csomagba feltétlenül íja bele a rendelés számát, és azt, hogy reklamáció!

Amennyiben a hiba lehetővé teszi, mindenképpen adjon egy hibás lenyomatot bemutató oldalt. (ez segíthet nekünk abban az esetben, ha a bevizsgáláskor nálunk jól működik a kellék)

     - Bevizsgáljuk a reklamált terméket.

Ezzel gyorsak leszünk, a hozzánk kerülés után 10 napon belül tájékoztjuk az eredményről.

     - Ha jogos a reklamáció, akkor:

70%-os töltöttségi szint felett 100%-ban újraküldjük a terméket, + kap egy ingyenes szállítást (ha saját költségen küldte el a hibás kelléket).

Ha nem kér cserét, akkor visszautaljuk a termék árát, és, egy bizonylattal igazolt, (vissza)szállítási költséget.

70% - 30% ig akkora kedvezményt adunk, amennyit még nyomtatnia kellett volna a kelléknek, + kap egy ingyenes szállítást.

Ha mást szeretnél, várjuk a javaslatodat.

     - Ha nem jogos a reklamáció, akkor:

pontosan megindokoljuk, hogy miből jutottunk erre a következtetésre. Tudjuk, hogy alapvetően (általában) senki nem szórakozásból reklamál, ezért a bevizsgálásnál elsősorban mindig azt vizsgáljuk, hogy a kellék hibája visszavezethető-e oda, hogy gyártási hiba törént, s ha ez kizárható, utána vizsgáljuk a többi, későbbi körülményt (szállítás, tárolás, stb.). Amennyiben nem ért egyet álláspontunkkal, szívesen fogadjuk érveit, s ha nem tudunk közös nevezőre jutni, lehetősége van további eljárásra, pl. panasz a jegyzőnél, Békéltető Testület, stb. Ha kéri, tájékoztatunk az illetékes hatóság elérhetőségéről.

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Eco-Print-System Kft
  • 9700 Szombathely, Temető u 4/A
  • +36709454022
  • tintatenger@eco-print.hu
  • facebook

  • pinterest

  • instagram

Webáruház készítés
Ár Radar árösszehasonlító és piac
Árukereső.hu Árukereső.hu
maxapro.hu
olcsobbat.hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • UTÁNGYÁRTOTT TONERKAZETTÁK
  • UTÁNGYÁRTOTT TINTAPATRONOK
  • TÖLTŐKITTEK, TÖLTŐTINTÁK
  • FOTOPAPÍROK
  • 3D NYOMTATÁSI FILAMENTEK
  • Rólunk
  • Garanciális ügyintézés
  • Egyéb infók, jó tudni
    Egyéb infók, jó tudni
    • Az EPSON patronokról
    • Extra töltetű HP patron?
    • Hibás HP patront kaptam?
    • Hibás CANON patron jött?
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.