Hibás festékkazetta, tintapatron még az eredeti kellékek között is előfordul.
Munkánk során igyekszünk mindent megtenni azért, hogy a kikerülő kellékek hibátlanul működjék végig élettartamukat.
Megbízható, minősített beszállítókkal, partnerekkel dolgozunk, folyamatosan figyeljük a panaszokat, hogy kiszűrjük a nem megbízható partnereket.
Bár termékeink 90%-a 10 000,- HUF alatti ( emiatt az érvényes magyar jogszabályok szerint nem is kelle[ene] rá garanciát vállalni ), természetesen nem hagyjuk magára vásárlóinkat problémájukkal.
Garanciális feltételek:
- A kellék vásárlása óta nem telt el több mint 1 év.
Ha a kellék ennél régebbi, akkor sajnos nem tudjuk garanciális reklamációként befogadni.
- A kellék nem üres, illetve 50% fölött áll.
Ezt nem lehet mindig egyértelműen eldönteni a kellék szétszerelése nélkül. Vannak készülékek, amik megjelenítik a kellékállapotot pontosan, és vannak, amik nem. Amennyiben úgy véli, hogy még nem lehet 30% alatt, kérjen bevizsgálást (kérjen garanciális ügyintézést). A kellékben található maradék festékporok, tinták mennyiségéből megállapítható a pontos kellékállapot.
- A kelléket normál üzemnek megfelelően tárolták, és használták.
A kellék tárolásánál kerülni kell a szobahőmérséklettől való szélsőséges eltérést (a festékkazettákban vannak olyan alkatrészek, amik érzékenyek a szélsőséges hőmérsékletre, pl.: ilyen-olyan gumik, tömítések, stb.). Fagypont, és +40 celsius fok között van az ideális tárolási hőmérséklet, kerülve a magas páratartalmat, nedvességet. Összességében: ha egy fűtött szobában, nem a virágok alatt (locsolás!), és nem az ablakban (közvetlen napsütés!) tárolják, akkor nem követhet el hibát. Használat közben is hasonlóak az elvárások, kiegészítve azzal, hogy még ha a nyomtatóban is van a kellék, de a helyiség hideg (+10 celsius fok alatt), és a munka miatt befűtjük, akkor először meg kell várni, míg a nyomtató (kellékestől) nagyjából felmelegszik, csak utána kapcsoljuk be, mert a nyomtatóban (és benne a festékkazettában) úgy is képződhet párakicsapódás, ha hidegen bekapcsoljuk. A használat során előforduló hiba lehet pl. a magas porkoncentráció (üzemek), illetve a papíron bevitt tárgyak (pl. gem, vagy tűzőkapocs, de volt már példa döglött egérre is), hibajavító festék, stb. A papír közvetlenül érintkezik a fotohengerrel, így ha a papír bármilyen tárgyat, vagy anyagot bevisz, az tönkreteszi a fotohengert.
Amennyiben ezek után úgy ítéli meg, hogy ez pedig jogos reklamáció, akkor ne habozzon, reklamáljon (ha kétsége van, akkor is!)! Mi jobban örülünk annak, ha megoldjuk a problémát, és újra vásárolnak tőlünk, mintha benyelik (vélt, vagy valós) a károkat, s nem vásárolnak tőlünk többet.
Egy elindított garanciális ügyintézés állapotáról, annak változásairól folyamatosan tájékoztatást aduk.
A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE:
- Írásban jelezZE felénk a garanciális problémát,
Írásban történő bejelentés (reklamáció, vagy panasz bejelentése csak írásban elfogadott):
A Fogyasztó ( magánszemély, cég nem ) bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (9700 Szombathely, Temető utca 4/A - Eco-Print-System Kft. - tintatenger.hu ) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (tintatenger@eco-print.hu ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét
- a megrendelés sorszámát, vagy a kapott számla sorszámát
- a termék megnevezését ,
- a vásárlás időpontját (a termék átvételének napja),
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba pontos leírását (kapott hibakód, hibajelenség, lehetőleg fényképekkel illusztrálva),
- amennyiben a hiba olyan jellegű, fotó a hibáról (a lenyomati képről), illetve a hibaüzenetről,
- a gyorsabb ügyintézés érdekében fotó a termék minden címkét tartalmazó oldaláról,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
- A reklamált terméket vissza kell juttatnia hozzánk (erről tájékoztatást kap majd).
FOXPOST automatás vásárlás esetében van mód ingyenes visszaküldésre, erről pontos tájékoztatást kap majd tőlünk.
PACKETA átvételi pont:
Állami Nyomtatvány Márkabolt
9700 Szombathely, Nádasdy u 20
Címre:
Eco-Print-System Kft
9700 Szombathely, Nádasdy u 20
Fontos, hogy utánvétes, vagy portós csomagot nem veszünk át! Javasoljuk, hogy a kelléket gondosan csomagoja be, mert mi azt az állapotot fogjuk vizsgálni, ahogy hozzánk eljut. A csomagba feltétlenül íja bele a rendelés számát, és azt, hogy reklamáció!
Amennyiben a hiba lehetővé teszi, mindenképpen adjon egy hibás lenyomatot bemutató oldalt. (ez segíthet nekünk abban az esetben, ha a bevizsgáláskor nálunk jól működik a kellék)
- Bevizsgáljuk a reklamált terméket.
Ezzel gyorsak leszünk, a hozzánk kerülés után 10 napon belül tájékoztjuk az eredményről.
- Ha jogos a reklamáció, akkor:
70%-os töltöttségi szint felett 100%-ban újraküldjük a terméket, + kap egy ingyenes szállítást (ha saját költségen küldte el a hibás kelléket).
Ha nem kér cserét, akkor visszautaljuk a termék árát, és, egy bizonylattal igazolt, (vissza)szállítási költséget.
70% - 30% ig akkora kedvezményt adunk, amennyit még nyomtatnia kellett volna a kelléknek, + kap egy ingyenes szállítást.
Ha mást szeretnél, várjuk a javaslatodat.
- Ha nem jogos a reklamáció, akkor:
pontosan megindokoljuk, hogy miből jutottunk erre a következtetésre. Tudjuk, hogy alapvetően (általában) senki nem szórakozásból reklamál, ezért a bevizsgálásnál elsősorban mindig azt vizsgáljuk, hogy a kellék hibája visszavezethető-e oda, hogy gyártási hiba törént, s ha ez kizárható, utána vizsgáljuk a többi, későbbi körülményt (szállítás, tárolás, stb.). Amennyiben nem ért egyet álláspontunkkal, szívesen fogadjuk érveit, s ha nem tudunk közös nevezőre jutni, lehetősége van további eljárásra, pl. panasz a jegyzőnél, Békéltető Testület, stb. Ha kéri, tájékoztatunk az illetékes hatóság elérhetőségéről.